Chcem nezáväznú
cenovú ponuku

.: Bannerová reklama

bannerová reklama, HTML5, výmenné siete, Billboard, AdOcean, bannerový marketing, internetový marketing

Bannerová reklama je forma propagácie na internete pomocou umiestnenia reklamného obrázka, či už statického alebo animovaného, a s možnosťou prekliku na internetovú stránku inzerenta. Reklamný banner zvyčajne tvorí obrázok alebo animácia s možnosťou zvukových efektov. Bannerová reklama je ideálny prostriedok na budovanie imidžu produktu alebo povedomia o značke spoločnosti (brand). Tento typ propagácie sa zameriava na emocionálnu stránku prijímateľa reklamy.

Bannerova reklama fotografia Outsourcing správy www stránky

.: Využitie bannerovej reklamy

Hlavná výhoda bannerovej reklamy je jej pôsobenie na emócie internetového návštevníka. Použitie bannerovej reklamy je preto vhodné hlavne v oblastiach kde sú emócie a to:

  • budovanie povedomia o spoločnosti - branding
  • budovanie povedomia o značke
  • vyvolanie záujmu o kúpu produktu formou vizualizácie
  • iné oblasti, kde je výhodné použiť formu vizualizácie objektu alebo situácie

.: Výhody použitia bannerovej reklamy

  • vyvolanie emócií u prijímateľa reklamy
  • možnosť "vypovedania" príbehu
  • väčšia atraktívnosť ako textová reklama - výhoda použitia animácií
  • prezentácia väčšieho množstva informácií
  • možnosť interaktívnej a obojsmernej formy komunikácie (napríklad stlačiť tlačítko, vyplniť informácie, zadať email ...)

.: Ponuka služieb

  • tvorba obrázkových, animovaných alebo interaktívnych bannerov
  • prepojenie bannera s analytickými nástrojmi - možnosť monitoringu kampane
  • vytvorenie bannerovej reklamnej kampane (prezentácia produktov, kalkulátory cien, súťaže, špeciálne akcie, budovanie povedomia o značke, ...)
  • selekcia a nákup mediálneho priestoru pre bannerovú reklamnú kampaň

 

.: Prípadové štúdie (Case Study)

Chcem nezáväznú cenovú ponuku

 
Používame cookies. Pokračovaním používania našich služieb s tým súhlasíte. | Ok | Viac info >>