Chcem nezáväznú
cenovú ponuku

.: Internetové hry a súťaže | aplikácie

Facebook, Twitter, sociálna siete, HTML 5, iOS, Android, budovanie vzťahu so zákazníkmi, komunikácia, profil, udalosti, statusy, komunikácia

Hra je jednou zo základných ľuďských činností po učení a práci. Súťaže a hry prinášajú radosť a uspokojenie. Taktiež zvyšujú produkciu hormónov endorfínov s adrenalínom, ktoré u človeka zvyšujú príjemné pocity ako šťastie a radosť.

Hry a súťaže dokážu nenásilne marketingovo zaujať chcenú cieľovú skupinu ľudí a udržať si ich pozornosť na dlhší čas. Hry a súťaže je možné využiť ako nenútený prostriedok na vybudovanie si trvalého a pozitívneho vzťahu zákazníkov k samotnej značke alebo k vašej spoločnosti.

Ilustráčná fotografia - Tvorba internetových hier a súťaží - Avilu s.ro. | e-commerce solutions

.: Na čo slúžia

  • vybudovanie si pozitívneho a trvalého vzťahu k značke alebo k samotnej spoločnosti
  • posilnenie identity značky
  • vyvolanie pozitívnej emócie
  • k privodeniu užitočnosti alebo skúsenosti s produktom
  • vzdelávanie o produkte alebo činnosti spoločnosti
  • nenútené informovanie o výhodách
  • pomocou zábavy vyvolávajú prirodzený záujem
  • guerilla efekt - prirodzené šírenie týchto hier a súťaží ich účastníkmi medzi nezainteresované osoby tzv. efekt "ústnym podaním"

.: Ponuka služieb

  • vytvorenie a aplikovanie marketignovej stratégie pomocou internetových hier a súťaží
  • návrh a vývoj hier pre rôzne platformy (Android, iOS, Windows, Facebook, HTML5 resp. na internetových stránkach)
  • propagácia týchto internetových hier a súťaží na internete alebo sociálnych sieťach (napr. Facebook)
  • tvorba "microsites" k týmto internetovým hrám a súťažiam (malé webstránky venované len k jednému účelu)

 

.: Prípadové štúdie (Case Study)

Chcem nezáväznú cenovú ponuku

 
Používame cookies. Pokračovaním používania našich služieb s tým súhlasíte. | Ok | Viac info >>