Chcem nezáväznú
cenovú ponuku

.: Pay Per Click (PPC) - reklama platená za preklik

reklama platená za preklik, Google PPC, PPC, pasívny internetový marketing, internetové stránky, web stránky, internetové obchody

.: Prečo PPC reklama

PPC reklama je typ reklamy na internete, za ktorú platíte iba v prípade ak na ňu niekto klikne. To znamená, že sa zobrazila, zaujala návštevníka stránky a po kliknutí na túto reklamu sa návštevník dostal priamo tam, kde ste ho chceli mať. Z návštevníka sa stal potencionálny zákazník. PPC reklama je vysokoefektívny spôsob propagácie, kedže zaplatíte iba vtedy ak niekoho zaujme. Cena za preklik sa pohybuje od 0,01€.

PPC reklama sa využíva hlavne na stránkach internetových vyhľadávačov (napr. Google). Ak sa niekomu, kto vyhľadáva určitý produkt, zobrazí spolu s výsledkami aj vaša reklama, potom je vysoká pravdepodobnosť, že ho osloví a klikne na ňu. Je to vlastne ideálny stav, keď ten čo má záujem o produkt sa dostane na vašu stránku s produktom.

Ilustráčná fotografia - Internetový marketing - Avilu s.r.o. | e-commerce solutions

.: Výhody PPC reklamy

  • dokážete merať efektívnosť - koľko ľudí prišlo, nakúpilo, našlo kontaktné údaje, aký bol čistý zisk
  • samy si určujete maximálnu cenu za privedeného návštevníka
  • zobrazenie reklamy dokážete zacieliť podľa:
    - vyhľadávaného slova,
    - geografickej polohy,
    - času vyhľadávania
  • spustenie reklamy v rádoch minút od založenia reklamnej kampane
  • platíte iba za privedeného návštevníka
  • oslovujete iba relevantných návštevníkov so záujmom o daný produkt

.: Kde je možné zobraziť PPC reklama

  • internetové vyhľadávače: Google, Zoznam, Centrum, Atlas, Seznam.cz, Yahoo, Bing, Yandex.ru
  • internetové portále cez systém eTarget - SME.sk, Azet, Zoznam.sk, eTrend.sk, ...
  • Sociálne siete - Facebook PPC reklama
  • internetové stránky zapojené do systému AdSense, Adrenalinesk, BillBoard.sk, Trafix, AdOcean
     

.: Ponuka služieb

  • návrh stratégie kampane a výber médií
  • počiatočná analýza stránky a výber kľúčových slov pre realizovanú kampaň
  • vytvorenie PPC reklamy
  • správa a pravidelná optimalizácia kampane na čo najväčšiu efektívnosť
  • prepojenie s analytickými nástrojmi - meranie efektívnosti
  • pravidelný reporting a zhodnotenie prebiehajúcich kampaní
  • záverečná analýza kampane
  • audit prebiehajúcej kampane

 

.: Prípadové štúdie (Case Study)

Chcem nezáväznú cenovú ponuku

 
Používame cookies. Pokračovaním používania našich služieb s tým súhlasíte. | Ok | Viac info >>