Chcem nezáväznú
cenovú ponuku

.: Sociálne siete - budovanie vzťahu so zákazníkmi

Facebook, Twitter, sociálna siete, budovanie vzťahu so zákazníkmi, komunikácia, profil, udalosti, statusy, komunikácia, vytvorenie komunity

Sociálne siete sú interaktívne internetové stránky, ktoré poskytujú možnosť komunikácie používateľom medzi sebou a so svojím okolím ako napríklad rodina, priatelia, škola a podobne na báze zverejňovania informácií, fotiek, chat-ovaním, zdieľaním informácií. Používatelia sociálnych sietí dobrovoľne zadávajú svoje osobné údaje do systému ako napríklad meno, adresa, koníčky, záľuby a "like-ujú" informácie, podľa ktorých môžeme cieliť reklamnú kampaň. V tomto prostredí potom môže komerčný subjekt nenútene komunikovať so svojou cieľovou skupinou. Taktiež môžete nechať zobrazovať svoje optimalizované reklamné bannere iba tým uživateľom, ktorí už navštívili vaše stránky alebo nakúpili vo vašom internetovom obchode.

Počet slovenských používateľov sociálnej siete Facebook je odhadovaný cez 2,9 milióna (zdroj: www.statista.com).

Ilustráčná fotografia - Reklama a marketingová komunikácia na sociálnych sieťach - Avilu s.ro. | e-commerce solutions

.: Výhody remarketingu na sociálnych sieťach

  • cielenie na ľudí podľa sociodemografických údajov (bydlisko, vek, záľuby, zamestnanie a pod)
  • cielenie reklamy podľa záujmu (napr. podľa toho v akých skupinách je zaradený na Facebooku)
  • budovanie vzťahu medzi vašou spoločnosťou a zákazníkom formou komunikácie, osvety, zliav, bonusov a pod.
  • vzdelávanie zákazníka s marketingovým pôsobením

.: Ponuka služieb

  • vytvorenie stránok tzv. pages na Facebooku
  • budovanie komunity na sociálnej sieti
  • komunikácia s členmi vašej komunity a získavanie si ich dôvery
  • budovanie značky na sociálnej sieti
  • prepojenie sociálnych sietí so SEO optimalizáciou

 

.: Prípadové štúdie (Case Study)

Chcem nezáväznú cenovú ponuku

 
Používame cookies. Pokračovaním používania našich služieb s tým súhlasíte. | Ok | Viac info >>